wrapper

Για περαιτέρω πληροφορίες γενικού τύπου, πληροφορίες διαδικασιών της Περιφέρειας Αττικής, προσωποποιημένη πληροφόρηση για την πορεία εξυπηρέτησης αιτήματος, καθώς και για οποιαδήποτε άλλη πληροφορία, μπορείτε να απευθύνεστε στο τηλεφωνικό κέντρο 1539 της Περιφέρειας Αττικής.

Αναγκαία προϋπόθεση για την παροχή προσωποποιημένης πληροφόρησης  και την εξυπηρέτηση του εισερχομένου αιτήματος αποτελεί η ταυτοποίηση του συνομιλητή, μέσω των σχετικών Υπηρεσιών ταυτοποίησης της ΗΔΙΚΑ (AMKA) και του ΓΕΜΗ αν πρόκειται για πολίτη ή εκπρόσωπο επιχείρησης αντίστοιχα.

Ώρες λειτουργίας για το κοινό:
Εργάσιμες ημέρες, Δευτέρα έως Παρασκευή, 09:00 το πρωί έως 15:00 το μεσημέρι.

Το κόστος της κλήσης προς τον τετραψήφιο αριθμό 1539 είναι:
Αστική χρέωση όταν η κλήση πραγματοποιείται από σταθερό τηλέφωνο OTE. Αν πραγματοποιείται από κινητό ή από σταθερό άλλου παρόχου τότε το κόστος καθορίζεται από την τιμολογιακή πολιτική του παρόχου τηλεφωνίας του καλούντος.

Σημείωση 1: Προκειμένου να διασφαλιστεί η ποιότητα εξυπηρέτησης και η ασφάλεια της επικοινωνίας, το σύνολο των τηλεφωνικών κλήσεων καταγράφεται-ηχογραφείται. Απαραίτητη προϋπόθεση για τη συνέχιση της κλήσης και την εξυπηρέτηση του καλούντος είναι η ρητή συναίνεσή του στην ηχογράφηση.

Σημείωση 2: Η Περιφέρεια Αττικής προστατεύει το δικαίωμα των πολιτών να προβούν σε καταγγελίες, διατηρώντας την ανωνυμία τους. Επισημαίνεται ωστόσο, πως η ψηφιακή και τηλεφωνική επικοινωνία δίνουν τη δυνατότητα εντοπισμού στοιχείων ή απαιτούν καταγραφή στοιχείων, τα οποία η Περιφέρεια Αττικής θα είναι υποχρεωμένη να παραδώσει σε περίπτωση εισαγγελικής παραγγελίας ή άλλης εντολής από δικαστική ή ανακριτική αρχή.

A- A A+
Τα cookies επιτρέπουν μια σειρά από λειτουργίες που ενισχύουν την εμπειρία σας στο patt.gov.gr. Χρησιμοποιώντας αυτόν τον ιστότοπο, συμφωνείτε με τη χρήση των cookies.