wrapper

Προτεραιότητά του Περιφερειάρχη Αττικής κ. Γιώργου Πατούλη, αποτελεί ο ψηφιακός εκσυγχρονισμός των παρεχόμενων υπηρεσιών προς τους Πολίτες και τις Επιχειρήσεις, από το σύνολο των Υπηρεσιών της Περιφέρειας.

Το σύστημα Πολυκαναλικής Εξυπηρέτησης Πολιτών και Επιχειρήσεων Περιφέρειας Αττικής, τέθηκε σε λειτουργία από το τέλος του 2017. Μέσα στις δράσεις που αφορούν στον ψηφιακό μετασχηματισμό της ίδιας της Περιφέρειας, προς όφελος της ποιότητας ζωής των πολιτών, με πρωτοβουλίες και έργα που η ίδια έχει αναλάβει, είναι η αναβάθμιση του υφιστάμενου τηλεφωνικού κέντρου 1539, ενός εκ των υποσυστημάτων.

Η τηλεφωνική γραμμή εξυπηρέτησης «1539» είναι αρμόδια για την απάντηση-εξυπηρέτηση σε πρώτο επίπεδο του συνόλου των εισερχόμενων τηλεφωνικών κλήσεων που αφορούν σε θέματα αρμοδιότητας της Περιφέρειας Αττικής.

  • Παροχή γενικών πληροφοριών για συγκεκριμένες υπηρεσίες

  • Καταγραφή και ψηφιακή δρομολόγηση αιτημάτων στις αρμόδιες Διευθύνσεις

 

Επισημαίνεται ότι ένας αριθμός κλήσεων που υποδέχεται το «1539»:

  • αφορά σε θέματα αρμοδιότητας Π.Α., για τα οποία δεν υπάρχει δυνατότητα καταχώρισής τους στο Υποσύστημα Ψηφιακής Εξυπηρέτησης Πολιτών και Επιχειρήσεων Π.Α. [π.χ. θέματα πολιτικής προστασίας]

και

  • δεν αφορά σε θέματα αρμοδιότητας Π.Α. ωστόσο στις περιπτώσεις αυτές γίνεται κάθε δυνατή προσπάθεια για την καθοδήγηση του πολίτη προκειμένου να απευθυνθεί στον αρμόδιο Φορέα.

 

 Χαρακτηριστικά αναφέρεται ότι μέσα στο 2020, απαντήθηκαν 29.403 κλήσεις.

 

Αξίζει να σημειωθεί ότι τα θέματα που διευκρινίζονται με τις εν λόγω επικοινωνίες παράγουν επικαιροποιημένη πληροφορία, που συμπληρώνει τον «Οδηγό του Πολίτη», καθώς με αυτόν τον τρόπο ενημερώνονται οι αρμόδιες Υπηρεσίες της Π.Α. και προβαίνουν σε συμπλήρωση/τροποποίηση των σχετικών πεδίων του «Οδηγού του Πολίτη» όπου αυτό απαιτείται.

 

201230 1539

A- A A+
Τα cookies επιτρέπουν μια σειρά από λειτουργίες που ενισχύουν την εμπειρία σας στο patt.gov.gr. Χρησιμοποιώντας αυτόν τον ιστότοπο, συμφωνείτε με τη χρήση των cookies.