TOYRISTIKH PROVOLHΤο δεύτερο κύμα έρευνας που διενεργεί η Περιφέρεια Αττικής, με στόχο τη μέτρηση της αποτελεσματικότητας του Προγράμματος Τουριστικής Προβολής καταγράφει τα πρώτα θετικά αποτελέσματα. Η έρευνα καταδεικνύει ότι υπάρχει σημαντική αύξηση του ποσοστού των τουριστών που βρήκαν διαθέσιμες πληροφορίες στο διαδίκτυο (εξειδικευμένες σελίδες και Μέσα Κοινωνικής Δικτύωσης) για την Περιφέρεια Αττικής, κατά τη διάρκεια προγραμματισμού του ταξιδιού τους.

Πιο συγκεκριμένα, το ποσοστό των τουριστών που χρησιμοποίησαν ιστοσελίδες εξειδικευμένες σε ταξιδιωτικά/τουριστικά θέματα, ως πηγή πληροφόρησης για να επιλέξουν την Αθήνα-Αττική ως τελικό προορισμό σχεδόν διπλασιάστηκε, αφού από το 15% που ήταν τον περασμένο Νοέμβριο, έφτασε το 27% το Μάιο. Παράλληλα, υπερδιπλασιάστηκε και το ποσοστό αυτών που ενημερώθηκαν, χρησιμοποιώντας τα Μέσα Κοινωνικής Δικτύωσης (Facebook, YouTube, κ.α.), καθώς έφτασε το 11% το Μάιο, από 4% που ήταν το Νοέμβριο.

Ο Περιφερειάρχης Αττικής, Γιάννης Σγουρός, φανερά ικανοποιημένος με τα αποτελέσματα, δήλωσε: «Τα αποτελέσματα αυτά επιβεβαιώνουν την επιλογή μας να δώσουμε έμφαση στη δημιουργία του portal, καθώς και στα socialmedia, στο πλαίσιο της εκκίνησης του Προγράμματος Τουριστικής Προβολής της Περιφέρειας στο τέλος του προηγούμενου έτους. Η έμφαση της προβολής και προώθησης της Περιφέρειας Αττικής στο διαδίκτυο θα συνεχιστεί, με στρατηγικό στόχο ακόμη περισσότεροι τουρίστες να αποκτήσουν πρόσβαση στην πληροφόρηση που παρέχεται στο διαδίκτυο».

Η έρευνα έχει προγραμματιστεί να επαναληφθεί σε τακτά χρονικά διαστήματα μέσα στα επόμενα δύο χρόνια, ώστε να παρακολουθείται η αποτελεσματικότητα του προγράμματος βάσει της εξέλιξης των παραπάνω δεικτών. Το πρόγραμμα Προβολής της Περιφέρειας μπαίνει στη φάση της πλήρους ανάπτυξής του κατά τη διάρκεια του 2ου εξαμήνου του 2013 και αναμένεται πως θα συμβάλει δυναμικά στην επικοινωνία όχι μόνο της Περιφέρειας, αλλά και της χώρας μας. Είναι σημαντικό, πως μέσα σε λίγους μόνο μήνες, καταγράφεται θετική εξέλιξη των δεικτών αποτελεσματικότητας, γεγονός που σηματοδοτεί τον εκσυγχρονισμό της τουριστικής μας επικοινωνίας ως χώρα, αλλά και την αποτελεσματική στόχευση της διαφημιστικής δαπάνης στο διαδίκτυο.