Με εντολή του Περιφερειάρχη Αττικής, Γ. Πατούλη, ξεκινάει πιλοτικά η λειτουργία αυτοματοποιημένου συστήματος στη Διεύθυνση Μεταφορών και Επικοινωνιών Π.Ε. Δυτικού Τομέα, με στόχο την επέκτασή του και στις υπόλοιπες Διευθύνσεις Μεταφορών και Επικοινωνιών των άλλων τομέων, καθώς και σε άλλες υπηρεσίες που συναλλάσσονται με πολίτες και δημιουργούνται ουρές αναμονής».
Το σύστημα θα παρέχει τη δυνατότητα έκδοσης απομακρυσμένου εισιτηρίου μέσω WEBPAGE στο Site της Περιφέρειας και ενημέρωση του πολίτη τόσο για τον προβλεπόμενο χρόνο αναμονής, όσο και για τoν προσδιορισμένο χρόνο πριν φτάσει η σειρά του (πχ 5 λεπτά πριν εξυπηρετηθεί).
Η Αντιπεριφερειάρχης Ηλεκτρονικής Διακυβέρνησης κ. Μαρία Κουρή τονίζει την αναγκαιότητα λειτουργίας ενός τέτοιου συστήματος, στο πλαίσιο του γενικότερου σχεδιασμού για τον ψηφιακό μετασχηματισμό των Υπηρεσιών της Περιφέρειας Αττικής και της βελτίωσης των παρεχόμενων υπηρεσιών προς τους πολίτες και τις επιχειρήσεις, καθώς επίσης και εξαιτίας της ανάγκης αντιμετώπισης της τρέχουσας κατάστασης που προέκυψε από την εμφάνιση της νόσου COVID-19 στη χώρα μας.
Κατόπιν οδηγιών της Αντιπεριφερειάρχη Ηλεκτρονικής Διακυβέρνησης έγιναν οι κατάλληλες ενέργειες από την Αυτοτελή Διεύθυνση Διαδικτυακής Ενημέρωσης και Ψηφιακής Εξυπηρέτησης για τη σύνταξη των Τεχνικών Προδιαγραφών ώστε να προχωρήσει άμεσα η προμήθεια του αναγκαίου λογισμικού, υλικοτεχνικού εξοπλισμού και των αντίστοιχων εργασιών για την εγκατάσταση και λειτουργία του Αυτοματοποιημένου Συστήματος Προτεραιότητας Πολιτών στη Διεύθυνση Μεταφορών και Επικοινωνιών Π.Ε. Δυτικού Τομέα.
Η λειτουργία του συστήματος θα γίνει πιλοτικά στην συγκεκριμένη Διεύθυνση, με το στόχο την επέκταση του και στις υπόλοιπες Διευθύνσεις Μεταφορών και Επικοινωνιών των άλλων τομέων.
Η χρήση ενός τέτοιου συστήματος θα βοηθήσει τους υπαλλήλους των Διευθύνσεων Μεταφορών να επιτύχουν βέλτιστη ποιότητα παρεχόμενων υπηρεσιών. Ένα σύστημα αυτοματοποιημένης διαχείρισης των πολιτών, κατευθύνοντας τους με την έκδοση ενός εισιτηρίου στο σωστό σημείο και στο σωστό χρόνο, επιτυγχάνει μηδαμινό συνωστισμό κόσμου μπροστά από τα σημεία εξυπηρέτησης , άμεση βελτίωση του χρόνου εξυπηρέτησης των πολιτών από τους υπαλλήλους, χωρίς παράπονα και φασαρία στο εργασιακό περιβάλλον.
Επιπρόσθετα θα παρέχεται η δυνατότητα έκδοσης απομακρυσμένου εισιτηρίου μέσω WEB PAGE στο Site της Περιφέρειας και ενημέρωση του πολίτη τόσο για τον προβλεπόμενο χρόνο αναμονής αλλά και για τoν προσδιορισμένο χρόνο πριν φτάσει η σειρά του (πχ 5 λεπτά πριν εξυπηρετηθεί).
Τέλος, μέσω των οθονών εξυπηρέτησης θα παρέχεται ενημέρωση του πολίτη για τη δυνατότητα χρήσης της πλατφόρμας ψηφιακής εξυπηρέτησης πολιτών και επιχειρήσεων για τις παρεχόμενες υπηρεσίες της Περιφέρειας, μέσω του Πολυκαναλικού Συστήματος Εξυπηρέτησης της Περιφέρειας Αττικής, αυξάνοντας το όφελος προς την κατεύθυνση της αποσυμφόρησης των φυσικών σημείων αναμονής εξυπηρέτησης και την διευκόλυνση των συναλλαγών των πολιτών με τις Υπηρεσίες στις οποίες θα λειτουργεί.
Η τελική υλοποίηση θα περιλαμβάνει κατ’ ελάχιστο τα παρακάτω:
- Συστήματα έκδοσης εισιτηρίων
- Οθόνες ορόφου και σημείων εξυπηρέτησης
- Χειριστήρια συστήματος μέσω υπάρχοντος Η/Υ
- Αυτόνομα χειριστήρια συστήματος για τις θέσεις εργασίας που στερούνται Η/Υ ή δυνατότητας χειρισμού του συστήματος
- Λογισμικό συστήματος προτεραιότητας
- Υποδομή καλωδίωσης και δικτύου
- Αναλώσιμα
- Προγραμματισμός – παραμετροποίηση και εγκατάσταση συστήματος
- Συντήρηση συστήματος
- Εκπαίδευση χρηστών
Ήδη δημοσιεύθηκε η σχετική πρόσκληση για υποβολή προσφορών για την εγκατάσταση του συστήματος.