Το πιλοτικό σύστημα αυτοματοποιημένης εξυπηρέτησης, που εγκαινιάστηκε στις 7/4/2021 από τον  Περιφερειάρχη Αττικής Γ. Πατούλη στη Δ/νση Μεταφορών & Επικοινωνιών Δ.Τ., έχει να επιδείξει σημαντικά αποτελέσματα κατά το διάστημα της λειτουργίας του, συμβάλλοντας αποφασιστικά στην καλύτερη εξυπηρέτηση των πολιτών, στη μείωση των ουρών αναμονής και του συνωστισμού, στην αντιμετώπιση των κινδύνων που έχουν προκύψει από την εμφάνιση της νόσου COVID-19, καθώς επίσης και στην εξαγωγή χρήσιμων συμπερασμάτων που μπορούν να συμβάλλουν στην περεταίρω βελτίωση των παρεχόμενων υπηρεσιών προς τους πολίτες  και στην ίδια τη  λειτουργία της Υπηρεσίας.

Για πρώτη φορά από υπηρεσία της Περιφέρειας, μέσω της ηλεκτρονικής διεύθυνσης http://patt.gov.gr/abc,  δόθηκε η δυνατότητα στους πολίτες να εκδίδουν ψηφιακό εισιτήριο απομακρυσμένα με χρήση του κινητού τους τηλεφώνου.

Οι πολίτες δεν απαιτείται πλέον, να προσέλθουν στην Υπηρεσία για την εξασφάλιση σειράς προτεραιότητας, αλλά μπορούν να εκδώσουν το εισιτήριο τους ψηφιακά, από το κινητό τους τηλέφωνο και να το διατηρήσουν εκεί. Με τις ειδοποιήσεις που αποστέλλει το σύστημα, ενημερώνονται τόσο για τον προβλεπόμενο χρόνο αναμονής, όσο και για τον προσδιορισμένο χρόνο πριν φτάσει η σειρά τους (π.χ. 5 λεπτά πριν εξυπηρετηθούν), ώστε να προσέρχονται για να εξυπηρετηθούν χωρίς να χρειάζεται να περιμένουν σε ουρές.

Φυσικά υπάρχει πρόβλεψη και για τους πολίτες που δεν είναι εξοικειωμένοι με την τεχνολογία και δεν έχουν στην κατοχή τους «έξυπνο» κινητό τηλέφωνο. Υπάρχει  δυνατότητα έκδοσης έντυπου εισιτηρίου που απαιτεί επίσκεψη στον φυσικό χώρο της Διεύθυνσης Μεταφορών και Επικοινωνιών του Δυτικού Τομέα Αθηνών.

Ο σχεδιασμός και η παρακολούθηση υλοποίησης του έργου, έγινε από την Αυτοτελή Διεύθυνση Διαδικτυακής Ενημέρωσης και Ψηφιακής Εξυπηρέτησης, υπό το συντονισμό της Αντιπεριφερειάρχη Ηλεκτρονικής Διακυβέρνησης κ. Μαρίας Κουρή.

Η Αντιπεριφερειάρχης κ. Μαρία Κουρή, παρουσίασε τα στατιστικά χρήσης του συστήματος από την έναρξη του μέχρι και τις 30/6/2021, από τα οποία εξάγονται ενδιαφέροντα συμπεράσματα για το πρώτο διάστημα λειτουργίας του.

Για τις 13 θυρίδες εξυπηρέτησης πολιτών που λειτουργούν στη Διεύθυνση Μεταφορών και Επικοινωνιών του Δυτικού Τομέα Αθηνών, το χρονικό διάστημα 7/4/2021 έως 30/6/2021, εκδόθηκαν 8.455 εισιτήρια εξυπηρέτησης από τα οποία εξυπηρετήθηκαν επιτυχώς τα 5.482. Από τα εκδοθέντα εισιτήρια, 788 ακυρώθηκαν λόγω μη προσέλευσης του ενδιαφερόμενου, ενώ 2.100 ακυρώθηκαν από τον πολίτη για δικούς του λόγους.

tickets1

Eκδόθηκαν 8.455 εισιτήρια εξυπηρέτησης από τα οποία εξυπηρετήθηκαν επιτυχώς τα 5.482.

tickets1a

788  εισητήρια ακυρώθηκαν λόγω μη προσέλευσης, 2.100 ακυρώθηκαν από τον πολίτη για δικούς του λόγους

tickets2

Ψηφιακά εκδόθηκαν 487 εισιτήρια

Ο μέσος χρόνος αναμονής του πολίτη για να εξυπηρετηθεί είναι τα 11,5 λεπτά, ενώ εντυπωσιακή είναι και η μέση διάρκεια χρόνου εξυπηρέτησης του πολίτη στα 2 λεπτά.

tickets3

Ευελπιστούμε σε περεταίρω διάδοση της χρήσης του ψηφιακού εισιτηρίου και της διευκόλυνσης που αυτό παρέχει στους πολίτες τονίζει η Αντιπεριφερειάρχης Ηλεκτρονικής Διακυβέρνησης κ. Μαρία Κουρή. Σύμφωνα με τις κατευθύνσεις του Περιφερειάρχη Γιώργου Πατούλη, σχεδιάζουμε τη σταδιακή επέκταση του Συστήματος Προτεραιότητας στο σύνολο των Διευθύνσεων Μεταφορών όλων των Περιφερειακών Ενοτήτων, καθώς επίσης και σε άλλες Υπηρεσίες της Περιφέρειας Αττικής που εξυπηρετούν κοινό και στις οποίες δημιουργούνται ουρές αναμονής.