Η Περιφέρεια Αττικής προχωρά στην υλοποίηση έργων ενεργειακής αναβάθμισης σχολικών μονάδων, στο πλαίσιο του Περιφερειακού Προγράμματος «Αττική 2021-2027». Η συνολική χρηματοδότηση για την υλοποίηση των έργων ανέρχεται σε 10.958.044,20€, με τη συγχρηματοδότηση του Ευρωπαϊκού Ταμείου Περιφερειακής Ανάπτυξης.

Το έργο περιλαμβάνει παρεμβάσεις για τη βελτίωση της ενεργειακής αποδοτικότητας σε σχολικά κτίρια στους Δήμους Αθηναίων, Καισαριανής, καθώς και την ανέγερση νέου νηπιαγωγείου στο Δήμο Γαλατσίου. Οι εργασίες στοχεύουν στη μείωση της κατανάλωσης ενέργειας και στην αναβάθμιση των υποδομών των σχολείων, προκειμένου να διασφαλιστεί ένα πιο βιώσιμο και φιλικό προς το περιβάλλον σχολικό περιβάλλον.

Στόχοι του Προγράμματος
Με τις ενεργειακές παρεμβάσεις, θα υιοθετηθούν σύγχρονα συστήματα ψύξης και θέρμανσης, καθώς και τεχνολογίες εξοικονόμησης και διαχείρισης ενέργειας. Στόχος είναι η ετήσια εξοικονόμηση ενέργειας να ξεπεράσει το 30%, ενώ οι παρεμβάσεις θα συμβάλουν και στη μείωση του περιβαλλοντικού αποτυπώματος των σχολικών κτιρίων.

Αναβάθμιση της Ποιότητας του Σχολικού Περιβάλλοντος
Η ενεργειακή αναβάθμιση των σχολείων αποτελεί βασικό πυλώνα του σχεδιασμού της Περιφέρειας Αττικής για τη δημιουργία ενός ασφαλούς, σύγχρονου και ενεργειακά αποδοτικού σχολικού περιβάλλοντος. «Δημιουργούμε σχολικές μονάδες που θα προσφέρουν καλύτερες συνθήκες για τα παιδιά μας και θα μειώσουν το ενεργειακό τους αποτύπωμα. Η εκπαίδευση και η ασφάλεια των παιδιών είναι απόλυτη προτεραιότητα για την Περιφέρεια Αττικής», δήλωσε ο Περιφερειάρχης Αττικής.

Πρόγραμμα και Χρηματοδότηση
Το έργο χρηματοδοτείται μέσω του Περιφερειακού Προγράμματος «Αττική 2021-2027», με συγχρηματοδότηση από το Ευρωπαϊκό Ταμείο Περιφερειακής Ανάπτυξης και περιλαμβάνει πλήθος ενεργειακών παρεμβάσεων και ανακαινίσεων που θα συνεισφέρουν ουσιαστικά στη μείωση της ενεργειακής κατανάλωσης και του κόστους λειτουργίας των σχολείων.

Με την ολοκλήρωση των έργων, τα σχολικά κτίρια της Αττικής αναμένεται να καταστούν πρότυπα για την ενεργειακή αποδοτικότητα, αναβαθμίζοντας την ποιότητα της δημόσιας εκπαίδευσης στην περιοχή.