myAttica

Μία ακόμα δυνατότητα ψηφιακής επικοινωνίας με τους πολίτες εγκαινιάζει η Περιφέρεια Αττικής, θέτοντας σε λειτουργία τη νέα εφαρμογή για κινητά τηλέφωνα «MyAttica».

Το  «MyAttica» ήρθε για να κάνει πραγματικότητα την αμφίδρομη επικοινωνία με τους πολίτες της Αττικής, προσφέροντας εξειδικευμένη ενημέρωση για τα θέματα ενδιαφέροντός τους και προσωποποιημένη εξυπηρέτηση γύρω από ζητήματα καθημερινότητας.

Κατεβάζοντας την εφαρμογή μέσα από τις μεγαλύτερες πλατφόρμες διανομής ψηφιακών εφαρμογών (apple store, google play), κάθε πολίτης μπορεί να επιλέξει τις θεματικές κατηγορίες και τις γεωγραφικές ενότητες για τις οποίες θέλει να μαθαίνει τις εξελίξεις αλλά και να αποκτήσει μια συνολική εικόνα για το έργο και τις δράσεις της Περιφέρειας Αττικής.

Παράλληλα μπορεί να αποκτήσει πρόσβαση στον Οδηγό του Πολίτη, το απόλυτο ψηφιακό περιβάλλον υπηρεσιών και διαδικασιών της Περιφέρειας Αττικής ώστε να ενημερωθεί έγκυρα και έγκαιρα για τον τρόπο εξυπηρέτησής του.

Τέλος, κάθε χρήστης της εφαρμογής, έχοντας τη δυνατότητα να αναφέρει σε πραγματικό χρόνο προβλήματα που εντοπίζει και σχετίζονται με τους δρόμους της Αττικής, γίνεται μέλος μιας συμμαχίας ικανής να αντιμετωπίσει πριν και πάνω απ’ όλα τα δικά του προβλήματα καθημερινότητας.

Η εφαρμογή παρέχεται δωρεάν, και μπορεί να αναζητηθεί με το λεκτικό ”MyAttica” στις πλατφόρμες διανομής ψηφιακών εφαρμογών (apple store και google play) ή χρησιμοποιώντας τους παρακάτω συνδέσμους: