Αποστολή Περιφερειακού Συμπαραστάτη του Πολίτη και της Επιχείρησης

Ο Περιφερειακός Συμπαραστάτης του Πολίτη και της Επιχείρησης σύμφωνα με το άρθρο 179 του Ν.3852/2010 (Πρόγραμμα Καλλικράτης) «…δέχεται καταγγελίες άμεσα θιγόμενων πολιτών και επιχειρήσεων για κακοδιοίκηση των υπηρεσιών της περιφέρειας, των νομικών της προσώπων και επιχειρήσεων και διαμεσολαβεί προκειμένου να επιλυθούν σχετικά προβλήματα…».

Περιφερειακός Συμπαραστάτης του Πολίτη και της Επιχείρησης
της Περιφέρειας Αττικής:

Βασίλης Σωτηρόπουλος

Κώδικας Λειτουργίας

Στον «Κώδικα Λειτουργίας» συγκεντρώνονται σε ενιαίο κείμενο όλες οι διατάξεις και οι κατευθυντήριες γραμμές που ισχύουν για τις αρμοδιότητες του Περιφερειακού Συμπαραστάτη του Πολίτη και της Επιχείρησης. Σκοπός της συγκέντρωσης αυτών των αρχών σε ενιαίο κείμενο είναι η όσο το δυνατόν πιο διαφανής και κατανοητή λειτουργία του Περιφερειακού Συμπαραστάτη του Πολίτη και της Επιχείρησης, στην Περιφέρεια Αττικής (συνημμένο αρχείο στο τέλος του άρθρου).

Υποβολή αναφοράς  / καταγγελίας

Η υποβολή αναφοράς / καταγγελίας γίνεται με έναν από τους παρακάτω τρόπους:

  • Αυτοπροσώπως (ή δια νομίμως εξουσιοδοτημένου αντιπροσώπου) στο Γραφείο του Περιφερειακού Συμπαραστάτη του Πολίτη και της Επιχείρησης (Λ.Συγγρού 80-88, 11741 Αθήνα).
  • Ταχυδρομικώς στην παραπάνω ταχυδρομική διεύθυνση
  • Μέσω τηλεομοιοτυπίας (fax) στον αριθμό: 213 20 65 108
  • Μέσω ηλεκτρονικού ταχυδρομείου στη διεύθυνση: spe@patt.gov.gr  (update 2019:  δεν ισχύει πλέον)

Σε κάθε περίπτωση απαιτείται η συμπλήρωση του ειδικού εντύπου που ακολουθεί.

Ακολουθούν τα σχετικά αρχεία:

ΚΩΔΙΚΑΣ ΛΕΙΤΟΥΡΓΙΑΣ PDF 236,69 KB18/08/21 09:56:24