Αθήνα, 14 Μαΐου 2024 – Η Περιφέρεια Αττικής προχωρά στην ενίσχυση των ψηφιακών υπηρεσιών της Διεύθυνσης Μεταφορών, με στόχο την καλύτερη και ταχύτερη εξυπηρέτηση των πολιτών. Στο πλαίσιο της συνεχούς αναβάθμισης των δημόσιων υπηρεσιών, μέχρι τον Ιούνιο του 2024, η Περιφέρεια Αττικής αξιοποιεί 8 υπάρχοντα ψηφιακά εργαλεία, ενώ από τον Ιούνιο και μετά, δημιουργούνται άλλες 6 νέες καινοτόμες υπηρεσίες.
Αναλυτικά, οι ψηφιακές υπηρεσίες που προσφέρονται περιλαμβάνουν:
- Αντικατάσταση, αντίγραφα και ανανέωση αδειών οδήγησης
- Αντίγραφα αδειών κυκλοφορίας οχημάτων
- Μεταβίβαση ΙΧ και δίκυκλων
- Έκδοση νέας άδειας κυκλοφορίας
- Ηλεκτρονική πληρωμή τελών μεταβίβασης οχήματος
- Άρση παρακράτησης κυριότητας
- Ανανέωση πιστοποιητικού επαγγελματικής ικανότητας
Με τις νέες αυτές υπηρεσίες, η Περιφέρεια Αττικής επιδιώκει να βελτιώσει την εμπειρία των πολιτών, εξαλείφοντας τις γραφειοκρατικές καθυστερήσεις και εξοικονομώντας πόρους και εργατοώρες από τις αρμόδιες υπηρεσίες. Η εξυπηρέτηση των πολιτών γίνεται γρηγορότερη, πιο αξιόπιστη και με απόλυτη διαφάνεια.
Ενίσχυση με «Smart Room»: Παρακολούθηση Αιτημάτων σε Πραγματικό Χρόνο
Ένα ακόμα σημαντικό βήμα στην αναβάθμιση των υπηρεσιών είναι η δημιουργία του «Smart Room», το οποίο θα επιτρέπει την παρακολούθηση των αιτημάτων σε πραγματικό χρόνο ανά περιφερειακή ενότητα. Η δυνατότητα αυτή θα βελτιστοποιήσει τη διαδικασία, παρέχοντας στα στελέχη της Περιφέρειας τη δυνατότητα να εντοπίζουν γρήγορα τυχόν καθυστερήσεις ή προβλήματα στην επεξεργασία των αιτημάτων και να προχωρούν σε στοχευμένες ενέργειες για την επιτάχυνση των διαδικασιών.
Με την εισαγωγή του «Smart Room», επιτυγχάνεται αυξημένη διαφάνεια και δυνατότητα για άμεσες παρεμβάσεις όταν εντοπίζονται δυσχέρειες ή καθυστερήσεις, ενώ ταυτόχρονα εξασφαλίζεται η βελτιστοποίηση της απόδοσης των πληροφοριακών συστημάτων και η καλύτερη κατανομή των πόρων.
Η Στρατηγική της Περιφέρειας Αττικής: Υπηρεσίες Υψηλής Ποιότητας και Καινοτομίας
«Οι νέες τεχνολογίες μας δίνουν τη δυνατότητα να προσφέρουμε στους πολίτες υπηρεσίες υψηλής ποιότητας, εύκολα, αξιόπιστα και με απόλυτη διαφάνεια. Συνεχίζουμε την άψογη συνεργασία μας με το αρμόδιο υπουργείο και με τον πολύτιμο σύμμαχο του gov.gr, για να προσφέρουμε ακόμα πιο καινοτόμες υπηρεσίες που εξυπηρετούν καλύτερα τις ανάγκες των πολιτών», δήλωσε ο Περιφερειάρχης Αττικής.
Η Περιφέρεια Αττικής, με την υιοθέτηση αυτών των σύγχρονων ψηφιακών εργαλείων και την αποδοτική αξιοποίηση των δεδομένων, επιτυγχάνει μία σημαντική αναβάθμιση των υπηρεσιών της, μειώνοντας τις γραφειοκρατικές διαδικασίες και προσφέροντας στους πολίτες ταχύτερη, πιο διαφανή και πιο αποτελεσματική εξυπηρέτηση.