Είναι γνωστό ότι στα πλαίσια ψηφιοποίησης των διαδικασιών, χάριν απλούστευσής τους και επίσπευσης του χρόνου διεκπεραίωσης των αιτημάτων των πολιτών, η Περιφέρεια Αττικής έχει ενσωματώσει στο Σύστημα Πολυκαναλικής Εξυπηρέτησης πλείστες υπηρεσίες. Ειδικότερα, δε, όσον αφορά στη Γενική Διεύθυνση Μεταφορών & Επικοινωνιών, η οποία τυγχάνει Υπηρεσία αιχμής, έχει εντάξει σωρεία υπηρεσιών με δυνατότητα ψηφιακής υποβολής αιτήματος εκ μέρους των πολιτών και είτε ψηφιακής παραλαβής της απάντησης / του υπηρεσιακού εγγράφου είτε παραλαβής τους με επίσκεψη του ενδιαφερομένου στην Υπηρεσία. Της ανωτέρω δυνατότητας, εξάλλου, κάνουν χρήση ήδη χιλιάδες συμπολίτες μας, απλοποιώντας τις σχετικές διαδικασίες και αποφεύγοντας την δια ζώσης υποβολή των αντίστοιχων αιτήσεων.
Τούτου δοθέντος, στη Διεύθυνση Μεταφορών & Επικοινωνιών της Π.Ε. Νοτίου Τομέα Αθηνών εκκρεμούσαν περί τα μέσα Ιουλίου του τρέχοντος έτους 1.435 ψηφιακά αιτήματα, η διεκπεραίωση απάντων των οποίων λαμβάνει – ασφαλώς – χώρα, μέσω των υπαλλήλων της οικείας Διεύθυνσης, οι οποίοι είναι επιφορτισμένοι και με πλείστα άλλα καθήκοντα.
Ήδη σήμερα, 2/9/2025, το σύνολο των ανωτέρω εκκρεμών ψηφιακών αιτημάτων έχει διεκπεραιωθεί επιτυχώς, συνεπεία της συστηματικής δουλειάς και της στοχοπροσήλωσης του Προϊσταμένου, κ. Χρ. Νταή, των Τμηματαρχών των Τμημάτων Αδειών Οδήγησης και Αδειών Κυκλοφορίας, κκ. Κυρ. Σεϊμένη και Χρ. Ζερβάκη και συλλήβδην του προσωπικού της οικείας Διεύθυνσης, άπαντες τους οποίους θέλω να ευχαριστήσω.
